Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Gillana miluju. Když jsem poprvé někdy v deseti nebo tak nějak slyšel Made in Japan, byl jsem úplně vyřízenej a později jsem si říkal, že tehdy v Japonsku, v roce 1972, už bylo z hlediska rockový muziky řečeno téměř vše. Každej muzikant zvlášť a všichni dohromady tam stvořili jedno z nejlepších živejch alb všech dob. No a samozřejmě ta verze Child in Time je z hlediska vokálů určitě jedna z nejlepších. Škoda že to v rockovejch rádiích většinou nevědí a pořád hrajou studiovou verzi.

Dneska už si místo Párplů jako takovejch pouštím spíš Gillanovy sólovky. Ty se dají poslouchat pořád dokola.

Ovšem z týhle starý party má u mě zcela speciální místo Pink Floyd. To by bylo na x blogů.

Díky za článek.

1 0
možnosti
MP

R^Ano, za mě by to byl Ian Gillan, Robert Plant a třetího bych přidal Johna Fogertyho :-)

0 0
možnosti

P94e37t14r 20Č77e42j70k36a

19. 8. 2019 21:56

John Fogerty nesedí s datem narození. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, pro mě byli jedničkou Pink Floyd a hned po nich, jako etalon tvrdosti a rebelie Deep Purple(punk v té době ještě neexistoval). Led Zeppelin byli sice s odstupem času ještě lepší, ale pro tehdejšího teenagera trošku hůře stravitelní. Deep Purple jsou mým šálkem kávy. Dodnes.

0 0
možnosti
  • Počet článků 80
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1376x
Občan ČR, který má obavy ze směřování vlastní země a chce věcně vyjádřit své názory a postoje ke světovému dění.

Seznam rubrik