Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JAN

Hardrockový fenomén, klasika, ale čas nezastaví ani oni, bohužel.

1 0
možnosti
Foto

já mám nejraději kousky s "Dijáčkem" a ty už bohužel pokračování mít nebudou. Pěkné čtení, karma .

1 0
možnosti
PZ

Jezis co chcete uz jsou holt stary Dedkove. Stejne jako Guns and Roses, Axl uz davno neni co byl.

Jedina skupina co se vymika stari jsou Rolling Stones ale ti uz take nemaj moc casu.

0 0
možnosti
TP

Díky za pěkný článek. Jinak, já jsem ctitel éry Tonyho Martina, před časem byly zprávy, že by se na tomto stromu ještě mohlo něco urodit.

0 0
možnosti

P49e50t71r 24Č73e28j96k30a

5. 2. 2017 15:49

Jojo, Tony zmiňoval, že se chce podívat na to, jak ty alba vydaný pod zkrachovalou IRS znovu vydat - a prý se nebrání ani tomu, zkusit při tom něco nového. :) Taková obdoba Heaven & Hell pod názvem Headless Cross - vůbec by mi to nevadilo!

0 0
možnosti
Foto

Sharon ale není manažerkou Black Sabbath.

0 0
možnosti

P14e17t40r 43Č41e82j83k12a

5. 2. 2017 15:25

To je sice pravda, ale je manažerka Ozzyho. ;-) A reunion Black Sabbath byl dost dlouho blokovanej jí, a teď byl naopak podmíněnej tím, že proběhne do jisté míry podle jejích podmínek (což je samozřejmě úkol každého manažera) - hodně se mluví o tom, že Billova neúčast je díky jejich vzájemnému odtažitému vztahu - Bill s Sharon a naopak se vůbec nemusejí. :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 80
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1376x
Občan ČR, který má obavy ze směřování vlastní země a chce věcně vyjádřit své názory a postoje ke světovému dění.

Seznam rubrik