Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No vida. Plně s vašimi názory souhlasím. A když jsem napsal, že sluníčkoví vítači musí nést společnou (kolektivní) zodpovědnost (vinu) za ty, kteří budou zavražděni v důsledku naprosto nevhodné formy pomoci (tedy přijímání muslimů do Evropy, namísto jiné formy pomoci), byl jsem Hornerem a Polickým označen za nácka. Každopádně ti dva jasně ukázali, že jakoukoliv odpovědnost za své jednání nejsou ochotni připustit.

11 0
možnosti

Ti dva jmenovaní jsou zde potřební. Dají svými bludy hodně podnětu k solidní argumentaci.

2 0
možnosti

.... tak co vlastně chtějí xenofobové ?!?,- v podstatě nic móóóc,- enem mosime trochaj sladit potřeby domácích a "hostů",- ešivá za dentální hygienu (v praxi odstranění zubního kamene a přednáška na téma jak se čistijou zuby) zacáluju cca 1.000,- Kč, pak mi hlava nebere, proč by měl migrant (nikoliv uprchlík !!!) zadara absolvovat komplet lékařskou prohlídku, zadara přijít ke kvartýru 4KK "kravín", zadara žrát, šatit se a chlemtat ! Bych enem řek, že von v tech prioritách má pan Hess trochaj hokej, ale v tem jeho boju za "spasení světa" ho budu maximálně podporovat,- ...... samozřejmě verbálně, protože tech 40,-Kč navýšení důchodu se nevzdám ani vomylem V;-€!!!

1 0
možnosti

Velmi dobře! Plně souhlasím . Také to tak mám a pokud mám být kvůli tomu xenofób, budiž . Ať tedy jsem .

11 0
možnosti

Jsem rád,že nejsem ve svých postojích sám.Karma R^

9 0
možnosti

R^ Svůj názor jsem obšírně vyjádřil pod článkem p. Hesse.

8 0
možnosti

Však on přijde nějaký humanista a vysvětlí vám, že ve skutečnosti chcete vyvraždit všechny muslimy na planetě, spolehněte se...

8 0
možnosti

P19e58t85r 78Č62e88j58k86a

27. 9. 2016 19:10

Podobné pokusy už tu byly. Myslím, že to byl pan Polický, který se pokoušel mi pod jedním článkem podsunout nesmysl, že prý horuji pro nějaký celosvětový boj civilizací v němž prý ta naše musí vyhrát (cituju ten jeho blábol "Stavíte svět tak, že jde o "boj" kultur v němž má jedna zvítězit (ta naše) což je nesmysl."). Nic takového jsem nikdy netvrdil - já naopak opakovaně tvrdím, že ta naše idea všeobecných lidských práv a svobod a demokracie je celosvětově neprosaditelná (zkrátka proto, že některé společnosti mají hodnotový systém postavený úplně jinak než my a nezbývá nám než to respektovat) - a v současné době je to spíš o defenzívě - teda obraně uvedeného tady na "západě". Vyvážení demokracie do Afghánistánu či Iráku se očividně nepovedlo a následky těchto pokusů odnášíme dneska - pokud společnost pro demokracii není připravena, nedokáže v ní žít, je zásadní omyl domnívat se, že demokracie je univerzální forma vládnutí aplikovatelná "kdekoliv".... A v této souvislosti tvrdím, že převážet si ten Irák a Afghánistán do Evropy není řešení problémů v Iráku či Afghánistánu, ale jde ve skutečnosti o přenos problému sem k nám. Žádný problém nevyřešíte, nový naopak vytvoříte.

18 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS